Heerlijke Gezonde Gerechten

12 gezonde avondsnacks zonder schuldgevoel!

Wanneer je ’s avonds met een spannende film op de bank ligt of aan drankje doet met vrienden, is iets te eten eigenlijk bijna onmisbaar. We zijn allemaal sterk gewend geraakt aan snacks in de avond, per slot van rekening! Gelukkig hoef je niet de hele avond krampachtig uit de keuken te blijven om jezelf te kunnen bedwingen; met een paar gezonde snacks wordt je avond snel en makkelijk een succes. Hier een lijst van 12 gezonde avondsnacks.
1. Pistache Noten: 25 á 30 noten (vol eiwitten!).
 
2. Pure Chocolade: 200gram of drie blokjes van een chocoladereep.
 
3. Yoghurt Met Honing: Één kom yoghurt met een theelepel honing en een vleugje kaneel. (Griekse yoghurt bevat meer proteine).
 
4. Popcorn: 200 gram verse popcorn met een beetje zout.
 
5. Smoothie van banaan met aardbeien, een paar ijsklontjes en melk.
 
6. Heel gezond is een fruitmix. Gewoon stukken fruit wassen, in blokjes snijden en door elkaar mengen. Kies bij voorkeur voor onbespoten fruit.
 
7. Plakjes courgette beleggen met pesto en geraspte kaas, en dan in de oven tot de kaas gesmolten is.
 
8. plakje tomaat met een plakje fetakaas of met wat smeerkaas + een tipje sambal.
 
9. Een paar snoeptomaatjes, stukjes komkommer of andere rauwkost.
 
10. 3 rijstwafels, een met hüttenkase, een met kipfilet en een met avocado. Vullend en toch een beetje voedzaam.
 
11. Een appel in stukjes met wat kaneel, voor 1,5 minuut in de magnetron. Bij extra zoete trek, doe ik er wat rozijntjes bij. Zo lekker!!
 
12. Groene asperge opgerold in een stukje rauwe ham.
Er zijn nog geen berichten geschreven, doe dat hieronder


Maak simpel je website Eigen site maken